.

.

01 de juny 2011

Truenostrong a casa!!!


El passat 5 de maig Carles Garcia Ramis Truenostrong (Amatstrong Cycling Team) va patir un fort accident degut a una allau a terres italianes, i no hem volgut publicar res durant aquest temps per no posar en alarma el team.


Ja podem dir que demà li donaràn l´alta tot i que no han estat setmanes fàcils amb diferents trasllats amunt i avall com podeu llegir en el seu BLOG.

Així ens ho explicava: "Vaig relliscar per una allau, vaig caure 57 metres cap avall, anant a parar a un forat de tres metres de profunditat. L´aigua freda del torrent on vaig caure em va frenar la hemorragia interna degut a la perforació del pulmó dret. El rescat amb helícopter es va allargar una hora, peró els metges de Trento em vàrem salvar la vida després de passar dos dies en estat crític, i una setmana sedat i amb respiració mecànica".

Només el nostre recolzament desde Amatstrong Cycling Team i aviat pedalarem plegats per celebrar que no ha estat més que un espant!!!

Via: @Amatstrong