.

.

04 de març 2011

Gràcies a DéuStrong estic bé!

La familia @Amatstrong aquestes darreres hores
al costat meu, gràcies a tots pel vostre suport!
(c) Foto: Stellina

Bon dia a tothom i ja torno a estar operatiu després de la impressionant caiguda que vaig tenir el passat dimecres a la cursa de Peratallada.

Només perqué us en féu una idea:

"Anàvem a 70 kms./hora company, ho sé perqué just abans de la caiguda havia mirat el rellotge. Estic content de que no t´haigis fet res important (...)", Josep Maria Olivés Dragostrong.

"Caiguda espectacular, com totes les teves caigudes. I de segur que et recuperaràs aviat (...)", Josep Patiño.

"Amatstrong jo t´he vist volar i de cop al mitg del camp, (...)", Lluis Costabella.

"Pufff!!! Anaves davant meu i la veritat és que m´he espantat molt (...)", Jordi Masferrer.

"Madre mia!!! Recupera´t aviat (...)", Manel Gonzalo.

Doncs he passat una mala nit de costat a costat del llit. Avui impossible ni anar a la feina ni sortir de casa. Diumenge "en teoria" començo vacances i un parell de setmanes per endavant per recuperar-me i poder tornar a pedalar, encara que aixó és secundàri, primer haig de tenir tots els ossos al seu lloc!

Que tingueu un bon divendres i pedaleu per mi!

Via:@Amatstrong