.

.

01 de març 2011

Crónica Enduro BTT Les Gavarres

Per David Colomer (Amatstrong Cycling Team)

@Davidstrong a punt de pendre la sortida
(c) Foto: Alexandra Deulofeu

Bé la meva primera experiència en un enduro a estat molt positiva, el dissabte vaig anar a fer el reconeixement del circuit, vaig poder comprovar que amb la meva btt no era la més adequada per aquest tipus de competició ja que és massa pesada i no és un bici còmoda per pedalar. En el reconeixement vaig quedar físicament molt tocat, i tinguen en conta el meu mal estat de forma el meu objectiu per a la cursa era acabar.


El Diumenge és va llevar amb una tempesta a les Gavarres i vaig estar a punt de no anar a la cursa, la meva sorpresa va esser quan vaig arribar a Fitor i la tramuntana havia deixat el terreny i les llosses altre cop ben seques. A la cursa em vaig desgastar menys que en el reconeixement, ja que vaig dosificar millor els enllaços entre especial i especial, també vaig alimentar-me millor. Al final 47è de 64 Senior 2 (Master30) i 85è de 138 corredors, no està mal tinguen en conta que a tots els especials vaig tenir que posar peu a terra pels repetjons que hi havia.


Estic molt motivat en fer tot aquest campionat, ja que veig que puc millorar molt els temps.


Salut!


Més info de la prova AQUÍ.

Via: @Amatstrong